7+ مهارت برتر الکسا برای کار دقیق تر
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

7+ مهارت برتر الکسا برای کار دقیق تر
برخی از افراد به شما خواهند گفت که دستیار هوشمند و روند بلندگوهای هوشمند حمله به حریم خصوصی و اتلاف وقت است. در نهایت این تصمیم به شما بستگی دارد. من ، در ابتدا نیز به شک و تردید افتادم و فکر کردم که داشتن یک آمازون اکو ممکن است سرگرم کننده باشد ، اما واقعاً این فقط برای افراد تنبل بود. ای پسر ، اشتباه کردم! آنها عوض کننده بازی واقعی هستند!

و در حالی که مطمئناً می توانید برای برخی از سرگرمی ها و بازی ها به الکسا مراجعه کنید (من هر روز Jeopardy را بازی می کنم ، و Song Quiz نیز بسیار لذت بخش است) ، دستیار هوشمند آمازون نیز در واقع می تواند شما را به یک حرفه ای بهتر تبدیل کند. اگر می خواهید باهوش تر و سخت تر کار کنید ، سخت تر نیست ، سعی کنید دست خود را در برخی از این موارد انجام دهید که الکسا می تواند روی دستگاه اکو انجام دهد.

 

1. یاور گوجه فرنگی
در مورد متعادل کردن جلسات کاری متمرکز خود با وقفه های به موقع ، چیزی گفته می شود. برای این منظور ، شاید شما در مورد چیزی به نام تکنیک Pomodoro شنیده باشید. در اصل ، شما برای هر 25 دقیقه زمان کار متمرکز ، 5 دقیقه استراحت کسب می کنید ، و در نتیجه بین این دو ، حداکثر بهره وری را کسب می کنید.

و در حالی که بسیاری از برنامه های وب برای آن وجود دارد ، باز کردن یک برگه مرورگر دیگر ممکن است کمی حواس پرتی باشد. در عوض ، این مهارت تایمر pomodoro Alexa را در نظر بگیرید. این شمارش پایین است و به شما این امکان را می دهد تا بدانید چه وقت زمان رسیدن از میز کار برای بلند کردن پاهای شما است.

2. توجیهی فلش
این به اندازه آنچه در مورد داشتن روال صبحانه سالم (و مولد) وجود دارد ، به اندازه جلسات کاری متمرکز شما نیست. همانطور که شما قهوه صبح خود را می نوشید یا ورزش می کنید ، از الکسا بخواهید تا جلسات فلاش خود را انجام دهد. این می تواند به طور کامل سفارشی سازی شود ، و از طریق اطلاعات اصلی که می خواهید درباره روز آینده بدانید ، اجرا شود. چندین مورد از این به روزرسانی ها یکی پس از دیگری اجرا می شود.

برای مثال ممکن است آن را بخوانید که برنامه خود را بخواند. من ، دوست دارم یک کلمه از روز ، گزارش وضعیت هوا و برخی اخبار از رویترز تی وی را دریافت کنم. شاید بخواهید GaryVee 365 را برای برخی انگیزه های Gary Vaynerchuk فعال کنید. این کاملاً به عهده شماست ، همانطور که برای روز خود آماده می شوید در پس زمینه کار کنید.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: